Między innymi długopisy reklamowe, produkowane przez bardzo znaną na całym świecie markę Sheaffer to według ostatnich analiz statystycznych oraz sondażowych, najbardziej skuteczne gadżety reklamowe.
Dlaczego tak się dzieje, że niektóre długopisy reklamowe charakteryzują się lepszą lub gorszą skutecznością marketingową? Odpowiedź na tak zadane pytanie jest dość mocno skomplikowana, jednak postaram się w tym artykule po kolei i skrupulatnie wszystko wyjaśnić.
Zacznijmy od tego, że ogólnie pojęta reklama, to nic innego jak manipulacja. Co bardzo interesujące manipulacja w głównej mierze emocjami, niż jak jeszcze kilkanaście lat temu potrzebami konsumentów. Jeżeli, więc w grę wchodzą głównie emocje ludzi, nie można zapomnieć również o ich podświadomości.
I tak doszliśmy do źródła i genezy odpowiedzi, na zamieszczone nieco wcześniej pytanie. Znana marka długopisów reklamowych, kojarzona z samymi superlatywami wpływa również w bardzo dużym stopniu, na markę, towar lub usługę promowaną na powierzchni długopisu reklamowego. Taka sytuacja, powinna dać do myślenia wszystkim osobom, które zainteresowane są rozpoczęciem kampanii reklamowej z wykorzystaniem długopisów reklamowych.